ناوک

ساخت وبلاگ

یکی از روش هایی که دانشجویان یا سایر افراد می توانند وسایل خود را به استرالیا بفرستند، به این شیوه است که از فریت بار به استرالیا استفاده کنند. این خدمات را شرکت های حمل بار هوایی انجام می دهند.  این شرکت برای فریت بار به استرالیا نرخ های مناسبی دارند و ارسال بار سنگین به این روش بسیار مهم است. 

فریت بار به آمریکا یا هر کشور دیگری نیز به این گونه است که لوازم به سرعت به مقصد مورد نظر ارسال می شود.  حمل وسائل شما به فرودگاه و انجام امور گمرکی و صدور بارنامه همگی بر عهده آنها می باشد و شما می توانید در آخرین لحظات بدون دغدغه خاطر با خانواده و دوستان لحظات خوشی را بگذرانید. کاملاً مشخص و مبرهن است که بودجه مالی دانشجویان محدود می باشد لذا نگران نباشید زیرا که تمامی خدمات فوق با کمترین هزینه و در اسرع وقت انجام می گیرد.

طبق قوانین هواپیمایی و مقررات بار همراه مسافر، در هنگام سفر مسافرین هواپیمایی ها اجازه حمل بار به مقدار ناچیز و مشخصی را دارند.

هنگام تحویل چمدان ها به کارمندان هواپیمایی در ترمینال مسافری فرودگاه امام خمینی یا هر فرودگاه دیگری، هر یک کیلو اضافه بار مسافری مشمول جریمه های گزاف و سنگین خواهد شد. این سیاست درآمدزای خوبی برای هواپیمایی ها و کاملاً به ضرر شما مسافرین میباشد. مسافرینی که از قبل اطلاعی در مورد قوانین اضافه بار کسب نکرده اند محکوم به پرداخت صدها دلار پول زبان بسته و زحمت کشیده به هواپیمایی میباشند.
ادامه مطلب

 

ناوک...
ما را در سایت ناوک دنبال می کنید

برچسب : فریت بار به استرالیا,خدمات بار هوایی, تعرفه های فریت بار, نویسنده : کلهر navakpendar98 بازدید : 158 تاريخ : شنبه 29 / 6 ساعت: 19:18

در فریت بار به آمریکا ارسال برخی از وسایل به دلیل اینکه برای ایمنی هواپیما خطر ایجاد می کند ممنوع می باشد ، از قبیل: عطر ، ادکلن ، اسپری ، شامپو ، نرم کننده ها ، مواد آرایشی ، الکل ، شربت ، آبلیمو ، سرکه ، ترشیجات .

همچنین در فریت بار به آمریکا خروج اشیاء عتیقه ، آثار هنری اصیل ، کتابهای خطی و چاپ سنگی ، قطعات خوشنویسی شده، اوراق مینیاتور و مصنوعات طلا و نقره، سنگهای قیمتی، ارز، ریال ایران، تابلوهای نقاشی اصل، قالی و قالیچه دستبافت عتیقه و هر نوع اشیای تاریخی و میراث فرهنگی ممنوع است.

خروج اسلحه و مهمات و تجهیزات نظامی از کشور ممنوع است .خروج هر نوع فیلم ، نوار ، سی دی و تابلوهای نقاشی فقط با مجوز وزارت ارشاد ارسال می گردد .

برای فریت بار به استرالیا  به صورت فریت حضور مسافر و در صورت عدم امکان حضور وی حضور یکی از اقوام درجه ۱ مسافر به همراه مدارک شناسایی و تصویری از بلیط و پاسپورت شخص مسافر الزامی می باشد.

بسته بندی بار می باست به گونه ای باشد که حتی المقدور از تکان خوردن و حرکت بار در داخل آن جلوگیری گردد. برای لوازم شکستنی نظیر ظروف آشپزخانه و قاب عکس بهتر است توسط چندین لایه نایلن حباب دار, محافظت گردد. همچنین فضای باقی مانده داخل کارتن بهتر با یونولیت پوشش داده  شود.
در مورد کالاهای حجیم نظیر مبلمان, چوب اسکی و غیره محافظت با چندید لایه فوم و نایلون حباب دار به منظور جلوگیری از اسیب رسیدن به محموله ارسالی میبایست بهتر صورت پذیرد.
ادامه مطلب
 

ناوک...
ما را در سایت ناوک دنبال می کنید

برچسب : فریت بار به آمریکا, انواع فریت بار, حمل بارهوایی, نویسنده : کلهر navakpendar98 بازدید : 160 تاريخ : شنبه 29 / 6 ساعت: 19:12

در باربری صادقیه از مهم ترین نکاتی که عنوان می شود این است که وسایل الکترونیکی نیز باید حتما با دقت تمام بسته بندی شود .بهتر است جعبه های وسایل را نگه داشت تا در هنگام اساس کشی در جعبه خود بهترین و امن ترین جا به جایی را داشته باشید .

کف ماشین باربری صادقیه نیز موکت یا زیراندازی قرار می گیرد و سپس اقدام به چیدمان وسایل داخل آن انجام می شود. بسته بندی و جابجایی اثاثیه اعم از میز ، شیشه روی میزنهار خوری را بردارید و جداگانه بسته بندی کنید. کشوهای میز را با چسب محکم کنید تا باز نشوند.
همچنین بهتر است تا اتصالات مبلمان را جدا کنید و در یک کیسه یا جعبه کوچک نگه دارید. پایه های مبل را با روزنامه یا پلاستیک حباب دار بپوشانید تا آسیب نبینند.
یک شرکت باربری و حمل بار معتبر و مدرن همچون باربری گیشا  با روشهای بسته بندی مبلمان و صندلی آشنا است و با استفاده از تجهیزات مناسب این کار را برای شما انجام می دهد. این شرکت ها در زمینه بسته بندی و جابجایی اثاثیه دانش و تخصص کافی دارند.

کوسن ها را داخل یک پلاستیک بزرگ بسته بندی کنید و روی تمامی مبلمان پارچه یا پلاستیک بکشید تا کثیف نشوند. و یا میتوانید برای ارسال وسایل خود به خارج از تهران از کارتن فریت نیز استفاده کنید.
ادامه مطلب

ناوک...
ما را در سایت ناوک دنبال می کنید

برچسب : باربری صادقیه,انواع باربری درتهران, باربری های غرب تهران, نویسنده : کلهر navakpendar98 بازدید : 159 تاريخ : شنبه 29 / 6 ساعت: 19:11

اگر بخواهیم ارتباط خدمات اسباب کشی آسان باربری گیشا  با این مشکلات اسباب کشی را  برای شما توضیح دهیم می توانیم به اولین بخش قابل ارائه در خدمات اسباب کشی آسان اشاره کنیم ؛ شرکت باربری گیشا با توجه به تجربه چندین ساله خود در رابطه با مدیریت و اجرای انجام مراحل اسباب کشی افراد به خوبی با مشکلات و سختی های انجام جابجایی  آشنا می باشد و خدماتی که در این راستا ارئه می دهد. دقیقا متناسب با شرایط خاص جا به جایی شما می باشد.


باربری گیشا و باربری های دیگر همچون باربری پونک در تلاش هستند تا تمامی مراحل اسباب کشی به درستی انجام شده و در مدت زمان تعیین شده تمامی وسایل شما جمع آوری شده و به محل موردنظرتان ارسال شود. 
 
این خدمات دقیقا متناسب با نیاز و در خواست شخص شما و متناسب با شرایط خاص شما ارائه می گردد و این دقیقا همان چیزی است که می تواند فشارهای عصبی و استرس را برای شروع یک اسباب کشی آسان ایده آل از شما دور کند . ما به خوبی مشکلات افراد در یک پروسه جا به جایی را می شناسیم و دقیقا خدماتی را ارائه می دهیم که آن مشکلات را پوشش داده و موجبات آسایش خاطر شما را فراهم آورد.

مرحله حمل و جا به جایی خود شامل سه بخش بارگیری ، بارچینی و تخلیه بار میباشد همه ما می دانیم که هر سه بخش این مرحله نیاز به تجربه ، تخصص و مهارت دارد . خیلی از ما به یاد داریم در سالیان نه چندان دور برای جا به جایی و انتقال وسایل یک منزل به محل جدید افراد خود آستین ها را بالا زده و انجام این مرحله را شخصا به عهده می گرفتند.
ادامه مطلب

ناوک...
ما را در سایت ناوک دنبال می کنید

برچسب : باربری گیشا, روش های اسباب کشی, نرخ حمل و نقل, نویسنده : کلهر navakpendar98 بازدید : 157 تاريخ : شنبه 29 / 6 ساعت: 19:02

در باربری پونک در واقع پروسه جابه جایی را به سه بخش تقسمی می کنند که برای هر بخش نیاز به نیروهای متخصص داریم تا کار به درستی انجام شود. این سه بخش شامل : جمع آوری و بسته بندی ، حمل و جا به جایی ، باز کردن و چیدمان  می باشد.

همه ما به خوبی می دانیم که جمع  آوری و بسته بندی لوازم داخل یک خانه و آماده سازی آن برای انجام مرحله بعد ، که همان جا به جایی و انتقال وسایل به محل جدید می باشد کار بسیار سخت و زمان بری است. 

باربری پونک طبق تجربه می گوید که یادتان باشد که انجام درست و اصولی این مرحله می تواند ضامن  سلامت وسایل  باشد و برای انجام درست این موضوع باید همه اعضای یک خانه دست به دست هم این مرحله را انجام دهند و این دقیقا همان جایی است که بسیاری از فشارهای عصبی و استرس های موجود در یک اسباب کشی نمایان می شود .

معمولا به دلیل وجود مشغله های روزمره افراد یک خانواده و عدم حضور مستمر تمامی اعضای یک خانه بیشتر فشار کاری بر عهده یک نفر می باشد و این همان موضوعی است که بیشتر اوقات باعث بروز فشارهای عصبی و حتی اختلافات خانوادگی می شود .

حال با توجه به این که با جدی ترین مشکل انجام جابجایی به شکل سنتی آشنا شدید می توانید درک بهتری نسبت به عبارت اسباب کشی آسان داشته باشید . باربری سعادت آباد یکی از شرکت های حمل و نقل در این زمینه است که اسباب کشی را آسان خواهد کرد.
ادامه مطلب

ناوک...
ما را در سایت ناوک دنبال می کنید

برچسب : باربری پونک, نرخ باربری, هزینه های اسباب کشی, نویسنده : کلهر navakpendar98 بازدید : 171 تاريخ : شنبه 29 / 6 ساعت: 18:57

در باربری سعادت آباد وقتی اثاث کشی در داخل شهر انجام می شود اثاثیه در مدت زمان کمتری در ماشین و زیر فشار وسایل دیگر قرار میگیرد. به همین دلیل باید دقت کرد که لوازم به درستی بسته بندی شده و آسیبی به آن وارد نشود.
باربری سعادت آباد ویژگی های گوناگونی در حمل و نقل لوازم دارد که در بخش های مختلف خدمات خود را به مشتریانش ارائه می کند.  طبیعتاً رضایت مشتری تحت هر شرایطی مهم است.

اثاثیه ای که امکان شکستن آنها وجود دارد باید در بسته ها و کارتن های اسباب کشی قابل اعتماد تر و در بالای بار قرار گیرد تا فشار بر روی آنها وارد نشود و آسیبی نبیند. چیدمان درون ماشین نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. در باربری غرب تهران نیز توجه ویژه ای به چیدمان و جابه جایی می شود.
باید وسایل محکم و بزرگ در زیر بار و وسایل سبک و شکستنی در بالای بار قرار گیرند. در عین حال باید از محکم شدن تمام وسایل اطمینان حاصل شود. و بدانیم در مسافت طولانی کارتن ها و سایر وسایل تکان نخواهند خورد. و در صورت نیاز آنها را با تسمه و یا طناب محکم کرد.
نکته قابل توجهی که در اثاث کشی بین شهری مهم است این است که شما باید با امکانات شهر جدید آشنا باشید و مسیرها را در آن شهر بدانید. به طور کل باید پیش زمینه ای از شهر جدید داشته باشید و بدانید در صورت نیاز به هر یک از مایحتاج اصلی باید به چه مکان هایی مراجعه کنید. 
ادامه مطلب

ناوک...
ما را در سایت ناوک دنبال می کنید

برچسب : باربری سعادت آباد, بهترین باربری, انواع باربری, نویسنده : کلهر navakpendar98 بازدید : 153 تاريخ : شنبه 29 / 6 ساعت: 18:51


از انواع دستگاه ضخامت سنج رنگ می توان به نوع مغناطیسی ان اشاره کرد. این نوع از ضخامت سنج ها به ضخامت سنج خودرو نیز مشهور هستند. ضخامت سنج رنگ الکترو مغناطیسی برای سطح آهنی به کار برده می شود . در این نوع از دستگاه ها برای از بین بردن فشار دست مصرف کننده، از یک پروب  استفاده می شود که دارای فشار ثابتی است ازاین رو درصد خطای آن نیز کاهش می یابد. دستگاه ضخامت سنج رنگ  مجهز به یک صفحه نمایشی است و زمانی که بر روی سطح آهنی قرار می گیرد کلیه اطلاعات مربوط به سطح و پوشش را به نمایش میگذارد و حتی توانایی ثبت و ذخیره اطلاعات را نیز دارد.

ضخامت سنج رنگ و پوشش دستگاهی است کاربردی برای تعیین ضخامت پوششی سطوح مختلف. در بسیاری از موارد برای تعیین ضخامت پوشش و یا رنگ تنها به سطح آن دسترسی داریم و به دنبال راه حلی هستیم تا بدون آسیب رساندن به سطح از ضخامت پوششی آن آگاه شویم. ضخامت سنج رنگ و پوشش دستگاهی است که بوسیله آن می توان بدون آسیب رساندن به جسم اطلاعات کامل و دقیقی از پوشش آن به دست آورد. استفاده از این دستگاه در خوردو بسیار کاربردی است. ضخامت سنج رنگ برای سطوح آهنی، فلزی و پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد.
برای اندازه گیری ضخامت پوشش و رنگ سه روش کلی وجود دارد که براساس نوع جنس می باشد: روش الکترومغناطیس، روش گردابی، روش التراسونیک.

دستگاه های ضخامت سنج  رنگ و پوشش دارای یک نمایشگر دیجیتالی هستند که ضخامت رنگ بدنه خودرو را می توانند بر حسب میکرون و یا هزارم میلیمتر و اینچ نشان دهند. علاوه بر آن با استفاده از این دستگاه به راحتی می توانید جنس بدنه خودرو  را تشخیص دهید.در برخی از انواع دستگاه های ضخامت سنج رنگ، صفحه نمایش امکان چرخش 180 درجه را دارد  و از این رو خواندن اعداد هنگام ضخامت سنجی نقاط کور و پایینی خودرو را به سادگی امکان پذیر می کند.

ادامه مطلب

 

ناوک...
ما را در سایت ناوک دنبال می کنید

برچسب : ضخامت سنج, انواع ضخامت سنج, نویسنده : کلهر navakpendar98 بازدید : 164 تاريخ : شنبه 29 / 6 ساعت: 18:46